Reklamować możemy się praktycznie wszędzie, ale gdzie taka reklama może być najbardziej efektywna? Postawmy przed sobą pytanie – gdzie nasi potencjalni klienci spędzają najwięcej czasu? Najprostszą odpowiedzią prawie w każdym przypadku będą różne serwisy społecznościowe jak Facebook, Instagram czy Twitter.

Twitter to już specjalistyczna platforma, raczej większość z Was będzie chciała reklamować się na serwisach należących do Facebook Inc. Nie jest to trudne zajęcie – teoretycznie wystarczy trochę czasu oraz samo-zaparcia by reklamować się na tych portalach. Najważniejsze by być systematyczny, by post nie pojawił się raz na miesiąc czy dwa, ale częściej – w tym przypadku ważna jest komunikacja z klientami. Dzięki dobrej komunikacji możemy zyskać ich zaufanie, a także szanse na to, że wybiorą właśnie nas.

Zacząć możemy od utworzenia strony na facebooku, uzupełnić o logo, nazwę czy obrazek w tle profil naszej działalności oraz dane kontaktowe. Następnie powinniśmy dodać pierwszy wpis, w którym przedstawimy w 2 zdaniach czym się zajmujemy. Dobrze jest też dodawać obrazki w jakiś sposób nawiązujące do tematu, często sam tekst jest pomijany przez użytkowników. Jeśli należymy do grup, w których mogą znajdować się potencjalni klienci możemy tam także udostępniać posty z naszej strony.

Jeśli już zdobędziemy pierwsze „lajki”, zaczną pojawiać się jakieś komentarze o naszych usługach możemy zacząć wykorzystywać naszą stronę na facebooku do komunikacji z klientami. Choćby informować ich w naszych wpisach o promocjach czy to dla stałych klientów czy dla każdego klienta.

Możemy także wykorzystać możliwości Facebook Ads czyli usługi, która może pomóc się nam wybić, dotrzeć do większej ilości ludzi. Jest tam sporo możliwości konfiguracji, choćby regionu do jakiego mają trafiać te posty i mamy od razu podane przedziały ile minimum osób dzięki naszej płatności zobaczy naszą informacje, a także ile maksimum.

Oczywiście jeśli nie mamy na to czasu możemy zlecić działania tego typu firmie zewnętrznej. Jeśli nie chcemy narazie ładować pieniędzy w Facebook Ads to koszta takich usług nie powinny być duże. Oczywiście my także możemy się tym zająć w Państwa imieniu – zapraszamy do kontaktu.